Ny formand i cykling

Carsten Jacobsen er ny formand for cykelafdelingen i Bredballe IF

Carsten er et kendt ansigt på cyklen, han er nemlig en meget energisk (og snakkende) holdkaptajn og ruteplanlægger på vores MTB øvet holdet. Han kaster sig ofte ud i at arrangere sporture rundt i det danske land, samt klubtur til udlandet. Af andre ryttere beskrives Carsten som klubbens “Benjamin” (yngste mand med masser af energi). Vi glæder os over at Carsten vil gå i front for cyklingen i Bredballe.

Carsten tager over efter formand Anders Franzen, som var med til at opstartet cykling i Bredballe IF. Anders har vist stort engagement, og har været igangsætter på mange områder, her i blandt klubtøj, logo, førstehjælpskursus, spinning og senest samarbejdet med Moutainbike Club Vejle om vedligehold af sporet i Nørreskoven. Udover en dygtig holdkaptajn på landevejen og indpisker på spinningholdet, har Andres lagt et stort stykke arbejde i at søge fonde og sponsorater til klubben.

Tusinde tak for indsatsen Anders.