Årsfest d. 9. november 2024

Bredballe IF inviterer til årsfest

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 9. november kl. 18.00, hvor Bredballe IF inviterer alle klubbens medlemmer og frivillige ildsjæle over 18 år til årsfest i Bredballe Idrætscenter.

Dørene åbner kl. 18.00 til pre dinner snacks og kolde drikkevare.

Kl. 19.00 Velkomst, kort info og værsgo buffeten er åben.

Under buffeten vil forretningsudvalget uddele 1-2 priser til ildsjæle, der har ydet en ekstra indsats i 2024. Andre priser, udmærkelser og anerkendelser sker på afdelingernes årsmøder.

Fra kl. 21.00 vi der være egen betaling for drikkevare i baren så husk lommepenge. Der vil selvfølgelig også være god musik, der kan synges med på og danses til.

Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevare til årsfesten.
Evt. allergier skal meddeles til kontakt@bredballe-if.dk senest 01.11.24.

Pris pr. person er 200 kr.
Tilmelding og betaling sker via Conventus
her.